مشاهده پرسش و پاسخ‌ها

پرسش شماره یک

پرسش شماره یک
با سلام
جناب آقای مهندس نوید نجات بخش
با توجه به علاقه‌ی شدید به طرز فکر شما و علاقه‌ی شدید خودم به یادگیری و انجام کارهای بزرگ و یا سهیم بودن در انجام کارهای بزرگ درخواست دارم قبول کنید که بنده به نحوی بتوانم با شرکت شما و همکاران قهرمان شما افتخار همکاری داشته باشم حتی برای یادگیری گرچه خیلی علاقه‌ی شدید دارم که در پروژه ساخت جت مسافربری شما در قسمت برنامه نویسی حضور داشته باشم. در صورت عدم همکاری لااقل به بنده پیشنهاد و مشاوره برای موفقیت بدهید. با تشکر از شما

پاسخ

پاسخ با سلام و احترام امکان همکاری برای همه افراد وجود دارد، در خصوص همکاری دوستان واحد بهیارجت با شما تماس خواهند گرفت. امکان گفت و گوی حضوری نیز مقدور می‌باشد. با تشکر

پرسش شماره دو

سلام و عرض ادب بنده طلبه درس خارج و ترم اول ارشد مدیریت دولتی گرایش خط مشی گذاری عمومی می‌باشم. به نظر حقیر فضای حاکم بر مدیریت شرکت بهیار صنعت مصداقی از ایده مدیریتی بسیار عالی در نگاه مقام معظم رهبری است. بسیار علاقه مندم با این الگوی مدیرتی بیشتر آشنا شده و با الهام گرفتن از تجارب شما، قواعد جزئی تری برای این الگو تدوین شود. برای شروع و در صورت صلاحدید جنابعالی و تایید استاد درس «نظریه های سازمان»، درصدد تطبیق مباحث کتاب «تئوری و طراحی سازمان» ریچارد ال دفت؛ با شرایط موجود در این شرکت می باشم.

پاسخ

با سلام و احترام
در این مورد باید صحبت حضوری داشته باشیم تا در مورد کلیات کار تصویر مشخص تری شکل بگیرد. اما به صورت کلی به این نکته توجه کنید که از دل این کار به دنبال چه چیزی هستیم؟
با تشکر

پرسش شماره سه

سلام و عرض ادب بنده به همراه دامادمون قصد ورود به یک کار تولیدى ترجیحاً دانش بنیان با نیاز روز کشور هستیم. توانایى سرمایه گذارى تا مبلغ محدودى هم داریم. از لحاظ عشق به کار عمیق و جدى و تخصص در زمینه بازاریابى و برندینگ هم متعهد هستیم. از شما جناب نجات بخش درخواست مشاوره یا پیشنهاد همکارى یا ایده داشتم. با تشکر

پاسخ

با سلام و احترام
در مورد موضوعات کاری تو حوزه فعالیت شرکت می توانم شما را راهنمایی کنم اما به صورت کلی شما باید سعی کنید کلیات حرکت در مسیر دانش بنیان را درک کنید و بقیه مسیر را خودتان طی کنید. اگر در زمینه دیگری نیز خودتان فعالیت می نمایید که به نظرم در همان زمینه روی مسائل اصلی آن دست بگذارید و آن را با توان فعلی خودتان پیش ببرید. 
با تشکر

پرسش شماره چهار

با عرض سلام واحترام خدمت مهندس نجات‌بخش.
در صورت امکان درخواست دیدار با شما جهت تعریف پایان‌نامه کارشناسی ارشد را دارم.
با تشکر و آرزوی سلامتی برای شما

پاسخ

با سلام و احترام
در حال حاضر امکان تعریف پایان‌نامه‌های دانشجویی با تمامی مراکز دانشگاهی ممکن می‌باشد. جهت تعریف موضوع و بازدید از مجموعه بهیارصنعت همکاران شرکت با شما تماس خواهند گرفت.
با تشکر

پرسش شماره پنج

سلام جناب مهندس اهل کرمان هستم یه دستگاه مربوط به احیا قلبی ریوی هست که خیلی کاربردی هست درمورد ساختن دستگاه میخواستم باهاتون صحبت کنم یه خیر خیلی خوبم پیداکردم فقط یه وقت یک هفته ای دارم میشه محبت کنین یه تماس بگیرین من مزاحمتون بشم

پاسخ

با سلام و احترام
در این زمینه چند مجموعه دیگر در حال فعالیت می‌باشند، بنده پیشنهاد میکنم شما نیز با همان دوستان همکاری نمایید. در صورت تمایل می‌توانم دوستان را به شما معرفی نمایم. با تشکر

پرسش شماره شش

باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگوار ، با توجه به گسترش بیماری sma و هزینه های سرسام آور این بیماری ، خانواده های این کودکان نمی توانند از پس هزینه آن بر آیند ، در کشور خودمان امکان تولیداین دارو وجود دارد ولی به علت نادر بودن این بیماری شرکت های دانش بنیان به سمت طراحی آن نرفته اند ؛بنده الگوریتمی برای طراحی این دارو دارم ، از شما درخواست همکاری برای تولید این دارو را دارم تا انشالله کودکان مبتلا ، از درد و رنج شدید بیماری به توفیق الهی نجات یابند .کودکان مظلوم sma به کمک فوری نیاز دارند.

پاسخ

با سلام و احترام
دغدغه بسیار ارزشمندی دارید، انشاالله با یکدیگر بتوانیم مشکلی از بیماران sma برطرف نماییم. مسئول واحد زیست فناوری ما به زودی با شما تماس خواهند گرفت. باتشکر

پرسش شماره هفت

سلام
خیلی ساده بگم من چند بار فیلم شما را آقای مهندس نجات بخش دیدم و نگرش و ایمان شما باعث دلگرمی من و فرزندم که کلاس دهم رشته الکترونیک هست شد و خیلی خیلی مشتاقانه علاقمند به دیدار شما و همکاری و شاگردی شما را آرزومندم که با فردی عمل گرا و با این درجه از ایمان و توکل محض با الله تنها قدرت مطلق باعث افتخار و شعف ما خواهد بود در صورت رضایت شما این خواسته بنده خدا را اجابت فرمایید.
امثال شما در دنیا انگشت شمارند.
به امید دیدار و همکاری با شما

پاسخ

با سلام و احترام
ممنون بابت لطف شما، همکاری با مجموعه برای همه افراد ممکن می‌باشد. لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل info@behyaar.com ارسال نمایید تا برای جلسه حضوری با شما هماهنک شویم.
با تشکر

پرسش شماره هشتم

 با سلام و احترام
می خواستم راهنایی بفرمایید با توجه به تجربه‌ی شما و دید وسیعی که شما دارید برای کار تولیدی در زمینه‌ی مهندسی پزشکی به نظر شما سراغ چه حوزه ای بروم؟

پاسخ

سلام و ادب
حدود 250 هزار قلم کالای پزشکی وجود دارد، سعی کنید برای تولید، کالایی را تولید کنید که اولا نیاز اساسی کشور باشد و ثانیا دارای فناوری بالا باشد. محصول با این دو مشخصه کمتر در داخل کشور تولید شده است. برای شروع پروژه های هایتک به دنبال این مسئله نباشید که محصولی بسازید که به فروش برسانید. به عبارت دیگر دنبال صرفه اقتصادی در این تولیدات نباشید. اگر نسبت به مسئله سود اقتصادی بی غرض باشید تصمیم درست تر و بهتری میگیرید. با این نگاه صرفه اقتصادی و فناوری بلند مدت را کسب خواهید کرد.
چنابعالی که در حال تحصیل در مقطع دکتری رشته بیو الکتریک هستید از توان بالایی در این حوزه برخوردار هستید و حتما به این توجه داشته باشید که برای تولید محصولات هایتک باید ازدانش ها و مهارت های رشته های دیگر نیز استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست